.

.

חיתול בד למבוגרים, חיתול הגנה על בריחת שתן קשישים לשימוש חוזר עם מים עם מחברי לולאת וו

חיתול בד למבוגרים, חיתול הגנה על בריחת שתן קשישים לשימוש חוזר עם מים עם מחברי לולאת וו

ILS 0.33
סחורה
זמין.

גמישות גבוהה : למשטח הפנימי של השכבה החיצונית יש סרט TPU עמיד למים אלסטי, בעל גמישות גבוהה וכוח מתיחה ורכות טובה רחיץ : ניתן לשטוף חיתולים למבוגרים פעמים רבות ללא עיוות או נזק, עם קרום אטום למים ונושם למניעת דליפת שתן. ספיגת מים טובה : כאשר משתנה מבוגר, כל השתן ייספג בכרית המשתנה (השכבה האמצעית) במהירות, והבד הנוגע לעורו של המבוגר יהיה רק ​​תחושה מעט רטובה. קיבוע טוב : לחיתול יש פתח מותניים אחורי, וניתן למקם את הכרית הסופגת בפנים, והכרית לא תצא במהלך הפעילויות. זמן ייבוש קצר : ניתן להוציא בקלות חיתולים סופגים ולרוץ ולייבש בנפרד מהחיתולים, ולקצר מאוד את זמן הייבוש. מפרט : סוג פריט : חיתול בד למבוגרים : חיתולי בד : לא כלולים (אנא רכשו חיתולים תואמים לשימוש יחד) קהל מתאים : מבוגרים, היקף המותניים הקשיש : בערך. 35-125 ס"מ / 13.2in (בתוך 180 ק"ג) מאפיין : 1. שטיפה נוחה מאוד, ניתנת לשימוש חוזר, חוזרת ונשנית מאות פעמים, חסכוניות ועמידה. 100% אטום למים, ואין דאגה מדליפה צדדית. עיצוב רך על הרגליים ואלסטי נוסף בגב להתאמה נוחה יותר. ניתן לכוונן אבזמים של שלוש שורות בגודל. קל לשימוש (ללבוש ולהמריא זהה לחלוטין לחיתולי נייר), סופר רכים ונוחים וייבשים במהירות. נשימה, אין פריחה בחיתולים בשימוש לטווח הארוך, וזה טוב לבריאות; מיחזור שימוש כדי להגן על הסביבה. אנשים רלוונטיים : הקשישים, הנשים הנכים, ההריון ומבוגרים אחרים עם ניידות לא נוחה. רשימת חבילות : 1 x חיתול בד למבוגרים הערה : חיתולים : לא כלולים (אנא רכשו חיתולים תואמים לשימוש יחד) 1. חיתולים משמשים לתיקון רפידות שתן או חיתולי נייר. אין להם פונקציית ספיגת מים אלא רק פונקציה אטומה למים. יש להשתמש בהם עם אביזרי ספיגת מים. יש להכניס את הקצה האחורי של החיתול או החיתול בבד הרירית ולא לחשוף אותו, כך שקל יותר לנגן את פונקציית בד הרירית כדי לחדור במהירות לשתן ולשמור על יבש. חגורת מתיחת רגל החיתול חייבת להיות קרובה לרגל המשתמש, אחרת המשתמש יסתובב או יזוז, מה שיגרום לשתן לדלוף לצדדים ולהרטיב את הבגדים או הסדינים. יש לשנות את הכרית או החיתול המשתנה בזמן, ומרווח השינוי צריך לשקול את ספיגת המים של האביזר ואת נפח השתן של המשתמש.

] על המוצר עד

Item Type:
Adult Cloth Diaper
Material:
Cloth
Diapers:
Not included (please purchase matching diapers to use together)
Suitable Crowd:
Adults, elderly
Applicable Waist Circumference:
Approx. 35-125cm / 13.8-49.2in (within 180 kg)
Characteristic:
1. Very comfortable, reusable, repeated washing hundreds of times, economical and durable.:
2. 100% waterproof, and there is no worry of side leakage.:
3. Soft design on the legs and additional elastic on the back for a more comfortable fit.:
4. High waist. Three-row buckles can be adjusted in size.:
5. Easy to use (putting on and taking off is exactly the same as paper diapers), super soft and comfortable, and dry quickly.:
7. Breathable, there is no diaper rash in long-term use, which is good for health; recycle use to protect the environment.:
Applicable People:
the elderly, the disabled, pregnant women and other adults with inconvenient mobility.
Package List:
1 x Adult Cloth Diaper:
Note:
Diapers:
Not included (please purchase matching diapers to use together)
1. Diapers are used to fix nanometer urine pads or paper diapers. They have no water absorption function but only waterproof function. They need to be used with water absorption accessories.:
2. The back end of the diaper or diaper should be placed in the lining cloth and not exposed, so that it is easier to play the function of the lining cloth to quickly penetrate urine and keep it dry.:
3. The diaper leg stretch belt must be close to the user's leg, otherwise the user will turn over or move, which will cause urine to leak sideways and wet the clothes or bed sheets.:
4. It is necessary to change the changing pad or diaper in time, and the change interval should consider the water absorption of the accessory and the urine volume of the user.:

קונים גם בוחרים