.

.

סוגריים מדף מתקפלים בודובובן 8 אינץ '- משולש נירוסטה כבד משולש קיר קיר הרכבה מדף מתקפל

סוגריים מדף מתקפלים בודובובן 8 אינץ '- משולש נירוסטה כבד משולש קיר קיר הרכבה מדף מתקפל

ILS 11.99
סחורה
זמין.

【יציב ועמיד טיפול מוברש לפני השטח, לבנות כדי להתנגד לשריטות יומיומיות, קורוזיה וכתמת, ומאפשר לו להישאר נראה הכי טוב. זה לא קל לחלודה כמו סוגר צבע, או שלא יגרום נזק לבריאות האדם. 【חיסכון בחלל】 סוגריים מתקפלים אלה מושלמים למשרות DIY ברחבי הבית. קפץ אותו כשאתה זקוק לו ולקפל אותו כדי לחסוך מקום כשלא בשימוש. זה עוזר לשמור על החדר שלך מסודר ומסודר, זהו התכונות המושלמות של סוגריים המתקפלים. 【קל לשימוש】 סוגריים של ציר מתקפל קל להתקנה ולקפל, כך שתוכלו לבנות סוגר מדף מתקפל או שולחן כתיבה קפל קופתי קטן ומרכוב לבית או למוסך. וודא שהם ישר על הרבעה כשאתה עושה אותם. מגיע עם ברגי הרכבה. 【בשימוש נרחב】 סוגריים מתקפלים אלה מושלמים עבור עבודות DIY ביתיות רבות. אידיאל לחנות, חנויות, סדנאות, סירות, קרוואנים, חצר אחורית, קרוואן, חדר, מטבח, מרפסת, חדר אמבטיה וכו ' ועמדת תערוכות. 【שירות】 אם יש לך שאלות לגבי ההתקנה והשימוש במוצר, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. ננסה כמיטב יכולתנו לפתור את כל הבעיות שלך. מפרט : שם : סוגריים מדף מתקפל חומר : נירוסטה גימור : פלדה מוברשת צבע : כסף גודל גודל : 20 * 12 ס"מ (7.7 אינץ ') כמות חור : 6 חורים כל מדף קיר משקל עומס מקסימאלי יכול להגיע לחבילה של 150 קילוגרם כולל : מתקפל סוגר מדף x 2 בורג נירוסטה בורג x 12 【תזכורת חמה】 - ההתקנה צריכה להיות ברמה והברגים המותקנים במקום כדי להימנע מתרופפת. - אם הסוגריים המתקפלים משמיעים צלילי טחינה כשהם נפתחים וסוגרים, תוכלו לשים עליהם קצת שומן סיליקון שישתקט. - זה למעלה או למטה אבל לא בין לבין. - הסוגריים המתקפלים ננעלים ב 90 מעלות. זה יכול להיות מקופל כשלא בשימוש. אם יש לך שאלות לגבי ההתקנה והשימוש במוצר, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. ננסה כמיטב יכולתנו לפתור את כל הבעיות שלך.

] על המוצר עד

Name:
Folding Shelf Brackets
Material:
Stainless Steel
Finish:
Brushed Steel
Color:
Silver Tone
Size:
20 * 12 cm (7.9 * 4.7 inch)
Hole Quantity:
6 holes each wall shelf
Maximum Load Weight Can Reach 150 lb :
Package Includes:
Folding Shelf Bracket x 2 :
Stainless steel screw x 12:
【WARM REMINDER】:
- The installation should be level and the screws installed in place to avoid loosening. :
- If the folding brackets make grinding sounds when they open and close, you can put some silicone grease on them which would quiet up. :
- It is either up or down but not in between.:
- The collapsible brackets lock at 90 degrees. It can be folded down when not in use. :
If you have any questions about the installation and use of the product, please contact us by e-mail. We will try our best to solve all your problems. :

קונים גם בוחרים