.

.

1set נעלי נעליים ארונות ארונות צירים מסגרות הפוך, חומר פלדה מגולגל קר ארון נעליים החלפת צירים צירים

1set נעלי נעליים ארונות ארונות צירים מסגרות הפוך, חומר פלדה מגולגל קר ארון נעליים החלפת צירים צירים

ILS 15.59
סחורה
זמין.

תקבלו : צירי ארון נעלי 1set (שכבה אחת), צבע : שחור גודל : 235x176x150x55 מ"מ/9. איכות גבוהה : עשויה מפלדה מגולגלת קר, משולבת משולבת למות, לא קלה לעיוות, ביצועים דחוסים גבוהים, חזקים ועמידים. שימוש קל : קל להתקנה, מגיע עם אביזרי התקנה. יכול להחליף ישירות את הצירים השחוקים או השבורים שלך, לשחק מחדש את תפקיד ארון הנעליים. מפרטים מוצעים לארון נעליים בשכבה אחת : העומק הפנימי הריק של ארון הנעליים הוא 13 ס"מ, הגובה הפנימי הריק של ארון הנעליים הוא 30-35 ס"מ, רוחב לוח הדלת הוא 40-100 ס"מ, (הערה : ארון הנעליים עובי המחיצה לא יכול להיות גדול מ- 14 מ"מ), ולוח הדלת מוגדל על ידי 5 מ"מ. בשימוש נרחב : מתאים לרוב מתלה, מדף, ארון, מארז נעליים וכו '. תקבלו : צירי ארון נעלי 1set (שכבה אחת), צבע : שחור. גודל : 235x176x150x55 מ"מ/9. איכות גבוהה : עשויה מפלדה מגולגלת קר, משולבת משולבת למות, לא קלה לעיוות, ביצועים דחוסים גבוהים, חזקים ועמידים. שימוש קל : קל להתקנה, מגיע עם אביזרי התקנה. יכול להחליף ישירות את הצירים השחוקים או השבורים שלך, לשחק מחדש את תפקיד ארון הנעליים. מפרטים מוצעים לארון נעליים בשכבה אחת : העומק הפנימי הריק של ארון הנעליים הוא 13 ס"מ, הגובה הפנימי הריק של ארון הנעליים הוא 30-35 ס"מ, רוחב לוח הדלת הוא 40-100 ס"מ, (הערה : ארון הנעליים עובי המחיצה לא יכול להיות גדול מ- 14 מ"מ), ולוח הדלת מוגדל על ידי 5 מ"מ. בשימוש נרחב : מתאים לרוב מתלה, מדף, ארון, מארז נעליים וכו '. מפרט : חומר : פלדה מגולגלת קר. סוג : שכבות אחת. גודל : 235x176x150x55mm/9. רגוע ונוח : ציר ארונות הנעליים הזה משמש לרפורמה במדף הנעליים שלך, פליטת לוח המדף, הופך אותו למעשי ויפה יותר. דלת הארון עשויה מסוגר מדף שהופך אותו לסגור ברגע שהוא נדחף בעדינות. אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ עקב מדידה ידנית, תודה על ההבנה שלך. המונחים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי, אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

] על המוצר עד

Material:
Cold-Rolled Steel.
Color:
Black.
Type:
One Layers.
Size:
235x176x150x55mm/9.25x6.92x5.90x2.16Inch.
Relaxed And Comfortable:
This shoes cabinet hinge is used to reform your shoes shelf,bevel the shelf board,make it more practical and beautiful.The cabinet door is made of shelf bracket making it closing once it is gently pushed.:
Note:
1.Please allow 1-3cm error due to manual measurement,thanks for your understanding.:
2.Monitors are not calibrated same,item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object,please take the real one as standard.:

קונים גם בוחרים