.

.

Jiozermi 40 PCS קולב חור מפתח מתכת, סוגריים מדף חור מפתח, צלחות תלויות חור מפתח, סוגריים תלויים למסגרות תמונת מראה

Jiozermi 40 PCS קולב חור מפתח מתכת, סוגריים מדף חור מפתח, צלחות תלויות חור מפתח, סוגריים תלויים למסגרות תמונת מראה

ILS 1.00
סחורה
זמין.

תוכן החבילה : תוכן החבילה של 40 חלקים חומרה תלויה וברגים מכוננים של 85 חלקים זה כלים מעשיים לתלות מסגרות תמונות, תמונות, מראות, יצירות אמנות, קישוטים לקירות ועוד קישוטים. גודל המוצר : גודל יתר של חור המפתח הסומק הוא 1.05 אינץ '/45x16x1. זה יכול להתאים לרוב מסגרות הצילום והמראות. זה מתאים למדפים, ארונות ושלטים, שיביאו נוחות רבה יותר לחיי היומיום שלך. חומר יוצא מן הכלל : סוגר ההרכבה של חור המפתח עשוי מפלדה מגולגלת קרה לקשיות ועמידות ונמשך זמן רב. זה משטח חלק ומשקל קל שהוא יכול להגן על הידיים שלך מפני שריטות וקל לאחסון. קל להתקנה : קול הקולב של מסגרת המתכת קל להתקנה, פשוט דורש הכנסת ולתקן את הברגים לחורים בשני הקצוות. אז אתה יכול לתלות את מסגרת התמונה שלך או את המראה על הקיר. הצלחת התלויה שלך תבריג היטב את הקיר מבלי להתרופף או להחליק. 100% לקוחות מאושרים : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנתן בחזרה את הכסף שלך שהרוויח קשה אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור קשר עם צוות שירות הלקוחות הידידותי שלנו כדי שיהיה נכון. הכל עלינו - אז יש אפס סיכון לנסות את המוצר כיום. תוכן החבילה : תוכן החבילה של 40 חלקים חומרה תלויה וברגים מכוננים של 85 חלקים. זה כלים מעשיים לתלות מסגרות תמונות, תמונות, מראות, יצירות אמנות, קישוטים לקירות ועוד קישוטים. גודל המוצר : גודל יתר של חור המפתח הסומק הוא 1.05 אינץ '/45x16x1. זה יכול להתאים לרוב מסגרות הצילום והמראות. זה מתאים למדפים, ארונות ושלטים, שיביאו נוחות רבה יותר לחיי היומיום שלך. חומר יוצא מן הכלל : סוגר ההרכבה של חור המפתח עשוי מפלדה מגולגלת קרה לקשיות ועמידות ונמשך זמן רב. זה משטח חלק ומשקל קל שהוא יכול להגן על הידיים שלך מפני שריטות וקל לאחסון. קל להתקנה : קול הקולב של מסגרת המתכת קל להתקנה, פשוט דורש הכנסת ולתקן את הברגים לחורים בשני הקצוות. אז אתה יכול לתלות את מסגרת התמונה שלך או את המראה על הקיר. הצלחת התלויה שלך תבריג היטב את הקיר מבלי להתרופף או להחליק. 100% לקוחות מאושרים : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנתן בחזרה את הכסף שלך שהרוויח קשה אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור קשר עם צוות שירות הלקוחות הידידותי שלנו כדי שיהיה נכון. הכל עלינו - אז יש אפס סיכון לנסות את המוצר כיום. אודותינו : המתמחה במוצרי בית ומשרדים, Jiozermi עובד על מספק מוצרים אמינים, איכותיים ומעשיים עבור לקוחות גלובליים.

] על המוצר עד

Color:
Silver
Material:
Cold Rolled Steel
Size:
1.78 x 0.63 x 0.05 inch /45 x 16 x 1.2 mm (L*W*T)
Package Includes:
85 x Screws:
40 x Keyhole Hangers Hanging Plates:
30 Days Warranty & No Risk Purchase:
Jiozermi love giving our customers satisfactory products at an affordable price and have a pleasant shopping experience:
If you have any questions about the product, you can contact us by email, we will solve your problem within 24 hours usually. Please give us a chance to solve any problems, thank you!:
If you are not satisfied with your purchase within 30 days for any reason, let us know and our products support unconditional returns. That's the Jiozermi :

קונים גם בוחרים