.

.

מוקסה מכשיר, מוקסה יכול, תיבת מוקסה רב שכבות גוף מוקסה טיפול טיפול מוקסה מחזיק יכול תיבה

מוקסה מכשיר, מוקסה יכול, תיבת מוקסה רב שכבות גוף מוקסה טיפול טיפול מוקסה מחזיק יכול תיבה

ILS 2.00
סחורה
זמין.

מוקסה יכול הוא גמיש לשימוש ויכול לשמש בכל עת, בכל מקום, שינה, יושב, ועבודה, ויש לו מגוון רחב של יישומים הפעולה פשוטה, נוחה ופרקטית, והעיצוב הרב שכבתי יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות כדי להבטיח עמידות מרבית. מכשיר מוקסה עיצוב לולאה סגורה מיוחד מעניק לגוף אפקט טיפול טוב יותר ומאפשר לחום בינה מלאכותית לחדור לעור בצורה חלקה. מגיע עם 2 חבלי אריזה, שהם קלים, נוחים ובטוחים לתיקון, חוסמים ביעילות את אפר המוקסה, מבלי לפגוע בעור או לשרוף את העור. עיצוב מעולה, חומר שרירי בטן עמיד בחום באיכות גבוהה, מצופה פנימי בחומר מעכב בעירה, עמיד. מפרט : סוג פריט : מכשיר מוקסה חומר : שרירי בטן עמידים בטמפרטורה גבוהה צבע : אדום צהוב שימוש : 1. ראשון להתיר את ראש כיסוי של מכשיר מוקסה, באופן מלא להצית את מוקסה עמוד; 2. לשים את מוקסה עמוד אש ראש למטה, לתוך מתכת צינור מוקסה מכשיר, ולאחר מכן להדק את ראש כיסוי, ולהפוך את אוויר דלת על בורג בחלק העליון של ראש כיסוי גבוהה.את גובה של מנחת נקרא את בקרת כוח אש אדם הוא קטן (הערה כי את אביב בורג לא ניתן להסיר) 3.החלק התחתון של מוקסה מכשיר יכול להתאים את מרחק בין אש ראש והעור לטמפרטורה המתאימה, והשיטה של ויסות טמפרטורה הוא אנושי יותר : 4. בחר את החלק מוקסה ולתקן אותו עם רצועת גומי. ניתן לפרוק את הסיר לאחר הקירור כדי למנוע ידיים חמות. אם יש צורך מוקסה את כתף וגב או האחורי של רגל, הווים בשני הצדדים של את מוקסה מכשיר יכול לשמש עבור קישוריות וקיבוע, אשר הוא מאוד נוח ויש לו השפעה מרפאת משמעותית. מוצר זה חייב להיות מקורר לפני זה יכול לשמש שוב כדי למנוע לחלוט או לקצר את חיי שירות של מוקסה מכשיר.אם את נטו כרית הצטברות של יותר מדי אפר ישפיע על שימוש אפקט, יכול להיות מפורק ולשפשף עם אלקליין ניקוי נוזל, ולאחר מכן מחדש הרכבה שימוש חוזר. רשימת חבילה : 1 מכשיר מוקסה 2 חבל.

] על המוצר עד

Item Type:
Moxa Device
Material:
High temperature resistant ABS
Color:
Red Yellow
Usage:
1. First unscrew the head cover of the moxibustion device, and fully ignite the moxa pillar;:
2. Put the moxa pillar fire head down, into the metal tube in the moxibustion device, and then tighten the head cover, and turn the air door on the screw at the top of the head cover high.The height of the damper is called the control firepower person is small (note that the spring in the screw can not be removed):
3.The lower part of the moxibustion device can adjust the distance between the fire head and the skin to the appropriate temperature, and the method of temperature regulation is more humane:
4. Select the moxibustion part and fix it with an elastic band. The pot can be unloaded after cooling to avoid hot hands.:
5. If it is necessary to moxibustion the shoulder and back or the back of the leg, the hooks on both sides of the moxibustion device can be used for interconnection and fixation, which is very convenient and has significant curative effect.:
6. This product must be cooled before it can be used again to avoid scald or shorten the service life of the moxibustion device.:
7.If the net pad accumulation of too much ashes will affect the use effect, can be disassembled and scrub with alkaline cleaning fluid, and then re-assembly reuse.:
Package List:
1 x Moxa Device:
2 x Rope :

קונים גם בוחרים