.

.

66זקי עיסוי דגם - ילדים דיקור דגם - רפואה הסינית גוף מרידיאן הוראת אימון בובת עם נקודת דיקור סימולציה עיסוי תינוק

66זקי עיסוי דגם - ילדים דיקור דגם - רפואה הסינית גוף מרידיאן הוראת אימון בובת עם נקודת דיקור סימולציה עיסוי תינוק

ILS 107.01
סחורה
זמין.

חומר : עשוי מפלסטיק רך,חומרים ידידותיים לסביבה, בעבודת יד, תהליך הדפסה, הביצוע בסדר, נקודות דיקור ברורות ומדויקות : תכונות : ילדים עיסוי יכול למנוע את הופעת המחלה, למנוע את שינוי ולהקל על התפקיד של מחלה קריטית. : אפקט : זה 50 סנטימטר ילדים עיסוי דגם הוא אידיאלי הוראת סיוע, יכול לעזור כדי ללמוד את גוף של המרידיאנים ודיקור נקודות. - יותר מקיף : מפורט מספיק כדי לספק סטודנטים, רופאים או כל מי שמעוניין האדם המרידיאנים ודיקור נקודות. * כלים חינוכיים : מצוין חינוך כלי, נהדר עבור בית ספר הוראת כלי, למידה תצוגה, ואספנות, גם יהיה תוספת נהדרת ציוד מעבדה. מפרט : שם מוצר : ילדים עיסוי עם נקודת דיקור דגםמוצר חומר : סיליקון חומר מוצר מפרט : 50 סנטימטר גבוהצבע מוצר : קרוב עור צבעקראפט : חריטת גופן, לא צביעה ניקויתכונות : ילדים עיסוי יכול למנוע את התפרצות של מחלה, למנוע שינוי ולהקל על התפקיד של מחלה קריטיתחבילה כוללת : 1 מודל עיסוי ילדיםהערה : בבקשה לאפשר קטן צבע הבדל בשל תצוגה שונה או אור סביבה.בגלל זה הוא מדידה ידנית, את מוצר גודל יש קטן טווח שגיאה של 0.5-1 סנטימטר, אנא עיין במוצר בפועל, בבקשה להבין.תמיד היינו מחויבים לספק את המוצרים והשירותים האיכותיים ביותר. לגרום לך את חווית הקנייה הטובה ביותר. אנא אל תהסס דואר אלקטרוני אלינו אם יש בעיות ושאלות, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לענות על הסיפוקים שלך בתוך 24 שעות.

] על המוצר עד

Product Name:
Pediatric massage with acupoint model
Product material:
pvc silicone material
Product specifications:
50 cm high
Product color:
close to skin color
Craft:
engraving font, no coloring cleaning
Features:
Pediatric massage can prevent the onset of disease, prevent transformation and alleviate the role of critical illness
Package Includes:
1 x Pediatric Massage Model:
Note:
Please allow little color difference due to different display or light environment.:
Because it is a manual measurement, the product size has a small range error of 0.5-1cm, please refer to the actual product, please understand.:
We have always been committed to providing the best quality products and services. Make you have the best shopping experience. Please feel free to E-MAIL us if there are any problems and questions, we will try our best to MEET YOUR SATISFACTIONS WITHIN 24 HOURS. :

קונים גם בוחרים