.

.

רפש ספר בטוח שילוב מנעול תיבה, מיני סימולציה מילון ספר כסף תיבת עם שילוב מנעול כספת לבית משרד מנעול תיבת

רפש ספר בטוח שילוב מנעול תיבה, מיני סימולציה מילון ספר כסף תיבת עם שילוב מנעול כספת לבית משרד מנעול תיבת

ILS 50.10
סחורה
זמין.

*אבטח את החיסכון שלך* : הכספת עשויה מחומרים איכותיים וכוללת מנעול קומבינציה שניתן לאפס בקלות לקוד הרצוי המנעול הוא גם קל לשימוש, להבטיח כי אתה יכול לגשת חפצי הערך שלך במהירות ובקלות כאשר אתה צריך אותם. *בנייה עמידה** : עשוי מחומרים איכותיים, כספת זו בנויה להחזיק מעמד. זה יכול לעמוד בלאי, להבטיח כי הכסף שלך נשאר בטוח לשנים הבאות.מדידת רק 18 ס מ איקס 11.5 ס מ, כספת מיני זה קל לנשיאה. לקחת אותו איתך בנסיעות שלך כדי לשמור על חפצי הערך שלך מוגן. עיצוב דיסקרטי : בנוסף לתכונות המעשיות שלו, תיבת הכסף של מיני מילון הסימולציה היא גם תוספת מסוגננת ואטרקטיבית לכל חדר. העיצוב המודרני שלו בטוח ישלים כל תפאורה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לשימוש ביתי ומשרדי כאחד. *שימוש רב תכליתי* : כספת זו היא לא רק לאחסון כסף. אתה יכול גם להשתמש בו לאחסון חפצי ערך קטנים כגון תכשיטים, דרכונים ומסמכים חשובים.שלנו מיני קופה הוא עם הביצוע מעולה, איכות אמינה, יכול להינתן לילדים כמו כסף-חיסכון מקרה. זה הוא בחירה טובה עבור מתנות. *מקצועי לאחר שירות ומכירות : לקוח יקר, אם יש לך שאלות על מוצר, אנא אל תהסס להתייעץ איתנו, ואנחנו נענה לך בהקדם האפשרי בתוך 24 שעות. אני מאחל לך קניות שמחה. מפרט : מצב : 100% חדש לגמריגודל פריט : תיבת כסףחומר : מרקם נייר+נירוסטהצבע : כפי שמוצג בתמונהגודל : כ.2 אינץ ' משקל : כ.8 עוזסגנון מוצר : סיסמהסיסמה ראשונית : 000יישום : משמש לשמירת פריטים בודדים כגון מטבעות וכרטיסי בנק. הסיסמה הראשונית היא 000, סובב את הכפתור בכיוון השעון כדי לפתוח את הכספת2. הזז את הידית מאחורי הדלת מא ' ל-ב3. לאחר מכן עבור אל הסיסמה שברצונך לשנות, כגון 901 (הסיסמה החדשה חייבת להיות מיושרת!)4. סובב את הכפתור חזרה מ-ב 'ל-א', והסיסמה מוגדרת (הקפד לזכור את הסיסמה החדשה)רשימת חבילה : 1 איקס תיבת כסף 1 איקס הוראה סינית ואנגליתהערה : 1. בבקשה לאפשר 1-2 ב שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

] על המוצר עד

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Money Box
Material:
Textured Paper+Stainless Steel
Color:
As shown in the picture
Size:
Approx. 18.2x11.8x5.7cm / 7.2x4.6x2.2in
Weight:
Approx.448g/15.8oz
Product Style:
Password
Initial Password:
000
Application:
Used to save individual items such as coins and bank cards.
Instructions for use:
1. The initial password is 000, turn the knob clockwise to open the safe:
2. Move the lever behind the door from A to B3. Then go to the password you want to change, such as 901 (the new password must be aligned!)4. Turn the button back from B to A, and the password is set (Be sure to remember the new password):
Package List:
1 x Money Box1 x Chinese and English Instruction
Note:
1. Please allow 1‑2in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

קונים גם בוחרים