.

.

מגירת טביעת אצבע מנעול הזזה בטיחות בטוח אינטליגנטי אלקטרוני קבינט מנעול טביעת אצבע מנעול קבינט מנעול ביומטרי זיהוי

מגירת טביעת אצבע מנעול הזזה בטיחות בטוח אינטליגנטי אלקטרוני קבינט מנעול טביעת אצבע מנעול קבינט מנעול ביומטרי זיהוי

ILS 362.21
סחורה
זמין.

*[פנים באיכות גבוהה]-הקופסה הפנימית עשויה מקטיפה ארוכה ואיכותית, קלה לשימוש ובעלת עיצוב סביר ומגע נוח *[חירום מפתח] - את חירום מנעול נועד בתחתית, אשר הוא מאוד הסתיר. קל לפתוח את מפתח החירום, וההתקנה אינה מוגבלת על ידי מיקום הקירות השמאליים והימניים או לוחות הצד. *[מבנה מיוחד] - המבנה הפנימי תוכנן במיוחד עם ביצועים יציבים ולא יינעל עקב התקנה לא אחידה. *[אין נקודה חטטנית] - ללוח הזכוכית הקשוח אין נקודה חטטנית, והיא מערכת מסך מגע חכמה. מערכת ההפעלה צריכה להיות לחוצה במדויק על המספר. זוהי מגירת סיסמאות שלא מאפשרת להפעיל את הטלפון הנייד. - כדור הזזה מגירת שקופיות רכבת כדי להבטיח פתיחה וסגירה חוזק, נוחות ועמידות. * מפרט : - שיטת התקנה : התקנה קבועה עם ברגים מוקשה-חומר : נמוך פחמן צפיפות גבוהה סגסוגת + קר התגלגל פלדת צלחת-סיסמא ספרות : 4-8 ספרות ניתן להגדיר באופן חופשי-גודל : 18.1 ליברות הערה : - את שמורות גודל הוא גדול יותר מאשר חיצוני גודל של מגירת בטוח, אבל לא הרבה יותר גדול מאשר מוצר גודל.- מנעול החירום ממוקם למטה, אז אל תתקין אותו במגירה התחתונה כדי למנוע ממנו להיכנס ביד. מומלץ להיות 10 סנטימטר/4בתחתית.- שירות מעולה : - אנו מציעים 100% כסף בחזרה או להחליף אם המוצר יש בעיות איכות, אתה יכול לקנות בביטחון.- אנו מציעים 24 שעות באינטרנט שירות לקוחות, אנא אל תהסס הודעתנו אם יש לך שאלות. תודה על תקשורת טובה!- אנו מבטיחים ספינה בתוך 24 שעות, וזמן האספקה הוא 7-20 ימי עבודה.

] על המוצר עד

- Installation method:
fixed installation with hardened screws
- Material:
low carbon high density alloy + cold rolled steel plate
- Password digits:
4-8 digits can be set freely
- size:
18.2 * 15.7 * 5.9 in
- weight:
10.5kg / 23.1 lb
★ Note:
- The reserved size is larger than the outer size of the drawer safe, but not much larger than the product size.:
- The emergency lock is located below, so don’t install it in the bottom drawer to prevent it from getting in by hand. It is recommended to be 10cm/4in from the bottom.:
★ Excellent Service:
- We offer 100% Money Back or Exchange if the product has any quality issues, you can buy with confidence.:
- We offer 24 hours online customer service, please feel free to message us if you have any questions. Thanks for good communication!:
- We promises to ship within 24 hours, and the delivery time is 7-20 working days. :

קונים גם בוחרים