.

.

כפול בראשות צלליות איפור עשר צבע צלליות שלב גליטר צלליות פאייטים נוזל צלליות 2 מ ל לחתוך קמט חותמת

כפול בראשות צלליות איפור עשר צבע צלליות שלב גליטר צלליות פאייטים נוזל צלליות 2 מ ל לחתוך קמט חותמת

ILS 0.33
סחורה
זמין.

חידוש רב תכליתי מסתובב וו מיוצר בארצות הברית או מיובא. ??את צלליות יש 10 צבעים שונים לבחירה. אתה יכול לבחור ולהתאים בהתאם שלך יומי איפור ואירועים שונים. הצללית הנוזלית קלה מאוד לשימוש. התחל עם קו הריסים באמצע העין ועבוד משם. עם פלאפי צלליות מיזוג מברשת, אתה יכול תערובת ולהחיל באותו זמן. זה צלליות קל לנשיאה, אור בגודל, מאוד נוח אם בבית או בנסיעות. עמיד למים לאורך זמן, אחד צלליות יכול להביא חיוניות לחיים שלך, אז מגיע לך יש סט של צלליות עיניים ששייך לך!. את צלליות מושלם הפתעה מתנה לחברה שלך, אשתו, אחות, אמא וחברים. מושלם עבור חתונה, מסיבה או מזדמן נראה. ??המוצרים שלנו מאוד יפים ואיכותיים. אנו מאמינים שתאהבו אותם. אם אתה מקבל פריטים פגומים או לא מרוצה עם המוצרים שלנו, צלליות עשוי להיות פגום במהלך שימוש. אנא צור איתנו קשר ואנו נספק לך פתרונות. *ברוכים הבאים טרבקלף חנות (אריג) מפרט : אריג מרקם חלק, קל ליישום. *זה נוזל צלליות הוא מאוד מתאים ללבישה לבד או ערבוב עם צבעים אחרים, ביעילות המדגיש את קווי המתאר של העיניים וגורם לך את פוקוס בכל אירוע. -וחשוב יותר, בכל מקום שאתה הולך, אתה יכול להיות האדם המושך את העין ביותר בכל אירוע. *מתאים לאירועים רבים, כגון מסיבות יום הולדת, חתונות, איפור מראה, הופעות חיות, ריקוד לילות ומסיבות ריקודים. מתנה מושלמת עבור חברה, אמא וחברים. מוצרים כוללים : 1 * נוזל צלליות.

] על המוצר עד

✿Smooth texture, easy to apply. :
✿This liquid eye shadow is very suitable for wearing alone or mixing with other colors, effectively highlighting the outline of the eyes and making you the focus in any occasion. :
✿More importantly, wherever you go, you can become the most eye-catching person in any occasion. :
✿Suitable for many occasions, such as birthday parties, weddings, makeup shows, live performances, dance nights and dance parties. Perfect gift for girlfriend, mother and friends. :
✿Products include:
1 * liquid eye shadow

קונים גם בוחרים