.

.

אימה ליל כל הקדושים צלקת עמיד למים קעקועים זמניים איפור צלקת דם 3D מדממת תפר מדבקת צלקת עם קוספליי מסיבת הבמה

אימה ליל כל הקדושים צלקת עמיד למים קעקועים זמניים איפור צלקת דם 3D מדממת תפר מדבקת צלקת עם קוספליי מסיבת הבמה

ILS 75.70
סחורה
זמין.

מוצר זה עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה זה עבר את המבחן ומתאים לכל הגילאים וניתן להשתמש בו בביטחון. אנו נספק למשתמשים את הערבות הגדולה ביותר. כובעי דיו לקעקוע קליפ קנאה לעטוף לעור אמיתי קעקוע עור ניקוי עור סבון סבון הוסטלרים מגזין מארז אריזה גליל 110 מ"מ תואם למכונה. 【אפקט ריאליסטי】 צלקת מדבקות המוצר שלנו נראית אמיתית מאוד, והעיצוב הוא מאוד מציאותי, ממש כמו אמיתי, מתאים מאוד למסיבות ליל כל הקדושים, משחק תפקידים וכו '. זו תהיה הדרך הטובה ביותר להפחיד את חבריך במסיבת אירועים. ניילון לשימוש חוזר עם אניה אלסטית לקעקוע 5,7,9 מוצרי הסרת עור מוצרי העור מגזין Hustlers Pack for Stick ו- The Cover Guy Stensil Stuff Piercing Aftercare פתרון. 【קל לשימוש】 ללבוש בקלות ובא קעקועים DIY. לאחר טיפול בנייר וטיפים לגלגול וטיפים לשימוש חוזר עם עטיפה חוזרת עם קעקועים אלסטיים 4oz קעקועים קעקועים דחפים עיניים לאחר הטיפול במגזין Hustlers. 【יישום רחב】 קישוט תלבושות טוב ליל כל הקדושים, המתאים לילדים ולמבוגרים, לובש אותו על הזרוע, הרגליים, הגב, הכתף, הפנים, כדי לאפשר לך להראות מסתורי ונורא. סבון שק סבון סבון עור רגיש סבון עור דרך חור התולעת כל עונות עונות נוקבות טיפול בוחני מכה אולטרה טרי של מגזין הוסטלרים טריים מארז חפצים סטנסיל. 【יישום רחב】 איפור קעקועים מדבקה, פציעה, קעקועים זמניים הם הפריטים הטובים ביותר למסיבות ליל כל הקדושים, מסיבות אימה, ערכת איפור, קוספליי, מסכות, מסיבות מצחיקות וכו ' סבון לאחר הטיפול סבון ג'ל 4oz קנאה קליפ את הבחור בכריכה. מוצר זה עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה. זה עבר את המבחן ומתאים לכל הגילאים וניתן להשתמש בו בביטחון. אנו נספק למשתמשים את הערבות הגדולה ביותר. כובעי דיו לקעקוע קליפ קנאה לעטוף לעור אמיתי קעקוע עור ניקוי עור סבון סבון הוסטלרים מגזין מארז אריזה גליל 110 מ"מ תואם למכונה. 【אפקט ריאליסטי】 צלקת מדבקות המוצר שלנו נראית אמיתית מאוד, והעיצוב הוא מאוד מציאותי, ממש כמו אמיתי, מתאים מאוד למסיבות ליל כל הקדושים, משחק תפקידים וכו '. זו תהיה הדרך הטובה ביותר להפחיד את חבריך במסיבת אירועים. ניילון לשימוש חוזר עם אניה אלסטית לקעקוע 5,7,9 מוצרי הסרת עור מוצרי העור מגזין Hustlers Pack for Stick ו- The Cover Guy Stensil Stuff Piercing Aftercare פתרון. 【קל לשימוש】 ללבוש בקלות ובא קעקועים DIY. לאחר טיפול בנייר וטיפים לגלגול וטיפים לשימוש חוזר עם עטיפה חוזרת עם קעקועים אלסטיים 4oz קעקועים קעקועים דחפים עיניים לאחר הטיפול במגזין Hustlers. 【יישום רחב】 קישוט תלבושות טוב ליל כל הקדושים, המתאים לילדים ולמבוגרים, לובש אותו על הזרוע, הרגליים, הגב, הכתף, הפנים, כדי לאפשר לך להראות מסתורי ונורא.

] על המוצר עד

Size:
105*60mm
Color:
as picture showed
Package Included:
1/10* sticker :
Note:
1. Due to the different and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you! :
2. Please allow about 1-2cm measuring deviation due to manual measurement. :
3.If you have any questions about the product, please feel to contact us, we will help you solve it as soon as possible. Thanks! :

קונים גם בוחרים