.

.

ריס מסיר קרם, ריס הרחבות מסיר, 5 גרם בנות לבית נסיעות נשים

ריס מסיר קרם, ריס הרחבות מסיר, 5 גרם בנות לבית נסיעות נשים

ILS 73.50
סחורה
זמין.

זה יכול להיות יעיל כדי לפזר ריס הארכת דבק כדי מסיר דבק בקלות ובמהירות, רק דורש כמות קטנה גודל נייד הוא נוח לצילום מחוץ. צמח עקירות מרכיבים הם בטוח, קל ולא מזיק ללא גירוי. צפוף קרם הוא לא קל להתיז לתוך העיניים שלך, מאוד בטוח וקל לשימוש. ריח ללא גירוי לא יגרום לך לאי נוחות וגם עדין במיוחד לעיניים. צמח עקירות מרכיבים הם בטוח, קל ולא מזיק ללא גירוי2. זה יכול להיות יעיל כדי לפזר ריס הארכת דבק כדי מסיר דבק בקלות ובמהירות, רק דורש כמות קטנה3. צפוף קרם הוא לא קל להתיז לתוך העיניים שלך, מאוד בטוח וקל לשימוש4. ללא גירוי ריח לא לגרום לך לא נוח וגם מאוד עדין על עיניים5. גודל נייד הוא נוח לקחת בחוץמפרט : תיאור : מוצר זה הוא עשוי צמח עקירות מרכיבים אשר הם בטוח, קל ולא מזיק ללא גירוי. זה יכול להיות יעיל כדי לפזר ריס הארכת דבק כדי מסיר דבק בקלות ובמהירות, רק דורש כמות קטנה. וקרם צפוף לא קל להתיז לתוך העיניים. כזה נפלא מוצרים, רק להביא אותו הביתה! תכונות : 1. צמח עקירות מרכיבים הם בטוח, קל ולא מזיק ללא גירוי. זה יכול להיות יעיל כדי לפזר ריס הארכת דבק כדי מסיר דבק בקלות ובמהירות, רק דורש כמות קטנה. צפוף קרם הוא לא קל להתיז לתוך העיניים שלך, מאוד בטוח וקל לשימוש. ריח ללא גירוי לא יגרום לך לאי נוחות וגם עדין במיוחד לעיניים. גודל נייד הוא נוח לצילום מחוץ.מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : ריס מסיר קרםחומר : שמן נבטצבע : כמו תמונה לראווהיכולת : 5 גרםגודל מגפיים : כ.02 אינץחבילה משקל : כ. 27 שימוש : השתמש בצמר גפן טבול בקרם להסרת ריסים והחל אותו על הריסים המלאכותיים המושתלים, המתן זמן ונגב אותוחבילה כללה : 1 קרם להסרת ריסים בלבדהערה : אם הדבק מטפטף לתוך העיניים בטעות, אתה יכול לשטוף אותו במים תחילה, ולאחר מכן להפיל את טיפות העיניים. אם יש לך סימפטומים של דלקת, מומלץ ללכת לרופא.

] על המוצר עד

Description:
This product is made of plant extractions ingredients which are safe, mild and harmless without irritation. It can be effective to dissolve eyelash extension glue so as to remover glue easily and quickly, only requires a small amount. And dense cream is not easy to splash into your eyes. Such wonderful goods, just bring it home! :
Features:
1. plant extractions ingredients are safe, mild and harmless without irritation.:
2. It can be effective to dissolve eyelash extension glue so as to remover glue easily and quickly, only requires a small amount.:
3. Dense cream is not easy to splash into your eyes, very safe and easy to use.:
4. Non-irritation smell won't make you uncomfortable and also extremely gentle on the eyes.:
5. Portable size is convenient for taking outside.:
Specification:
Condition:
100% Brand New
Item Type:
Eyelash Remover Cream
Material:
Germ Oil
Color:
As Picture Show
Capacity:
5g
Boottle Size:
Approx. 3.2 * 3.2 * 2.6cm / 1.26 * 1.26 * 1.02inch
Package Weight:
Approx. 27g
Usage:
Use a cotton swab dipped in Eyelash Remover Cream and apply it to the grafted false eyelashes, wait a while and wipe it off
Package Included:
1 x Eyelash Remover Cream Only:
Note:
If the glue drips into the eyes accidentally, you can wash it with water first, and then drop the eye drops. If you have symptoms of inflammation, it is recommended to go to a doctor.:

קונים גם בוחרים