.

.

4 יחידות מטבח דלת חזרה סוג נייד אשפה תיק סוגר ביתי ארון אחורי דלת סמרטוט קולב אשפה יכול מתלה גדול סל אשפה שקיות אחסון מתלה

4 יחידות מטבח דלת חזרה סוג נייד אשפה תיק סוגר ביתי ארון אחורי דלת סמרטוט קולב אשפה יכול מתלה גדול סל אשפה שקיות אחסון מתלה

ILS 7.77
סחורה
זמין.

?*שומר מקום* : 4 שונה צבע מדפי, אשר יכול להיות תלוי בחוזקה על ארון דלתות, מגירת דלתות, שמירה על מטבח והבית נקי ומסודר וזה חוסך לך הרבה מקום. ?*חומר באיכות גבוהה* : שלנו אשפה תיק מחזיק הוא עשוי באיכות גבוהה פלסטיק חומר, את גודל הוא 18. עמיד כדי להגן על דלתות הארון שלך מפני נזק. ?*קל לשימוש* : קל לשימוש, צורה חמודה, קל להחליף את שקית אשפה על ידי הסרתו. בשימוש נרחב במטבח, חדר כביסה, חדר שירות, וכו'. ?זה הוא חובה לקנות פריט במטבח, מתנה יצירתית לחברים, מאוד מתאים במתנה לחברים, משפחה ועמיתים לעבודה. ?*למה לבחור בנו* : בהשוואה לסוגריים אחרים, שלנו הם באמת יציב, עשוי היטב ועבה יותר מאחרים. המוצרים שלנו יש את הטוב ביותר מחיר/ביצועים יחס. תכונה : 1, שני ווים לתלות על דלת או ארון כדי לחסוך מקום. זה יכול להיות בקלות מפורק כאשר אינו בשימוש, אשר הוא מאוד נוח.מפרט : צבע כפי שמוצגגודל : 18.5 * 16 סמעל משקל אחד : 30 גרםחומר : פלסטיקחבילה כללה : 4 אשפה תיק מחזיקהערות : 1. מאז מעל מידות הם כל נמדד על ידי יד, בפועל מוצר גודל עשוי להיות מעט שונה לעיל. בשל אפקטים של תאורה, צג הגדרות, וכו'., את צבע טון של התמונה עשוי להיות מעט שונה מהאובייקט האמיתי.

] על המוצר עד

color as shown:
Size:
18.5*16cm
About a single weight:
30 grams
material:
plastic
Package Included:
4 garbage bag holders:
notes:
1. Since the above dimensions are all measured by hand, the actual product size may be slightly different from the above.:
2. Due to lighting effects, monitor settings, etc., the color tone of the picture may be slightly different from the real object. :

קונים גם בוחרים