.

.

Veemoon Clobers Clobers Skirts Clovers Multi Canger 10 ADET ?? Levli של 2 ASK? לִשְׁאוֹל? לִשְׁאוֹל? Paslanmaz? Elik Ask? Lar?

Veemoon Clobers Clobers Skirts Clovers Multi Canger 10 ADET ?? Levli של 2 ASK? לִשְׁאוֹל? לִשְׁאוֹל? Paslanmaz? Elik Ask? Lar?

ILS 1.00
סחורה
זמין.

קליפ קולבי בגדים- יישום מעשי בהזדמנויות רבות, בתים, חנויות בגדים, מכבסות וכו ' קולבי נסיעות- ארגנו היטב את שטח הארונות שלכם ושמרו על הבגדים שלכם קריצות ומסודרות. מגף תלייה אחיזה קליפ- קולבים עם קליפים, נהדר למכנסיים או חצאית תלויה. ציפוי פלסטיק שאינו מחליק אינו פוגע במכנסיים. וו תליה מתכת מקבל גימור מלוטש כדי להשלים כמעט כל תפאורה של ארונות. קליפ קולבי בגדים- יישום מעשי בהזדמנויות רבות, בתים, חנויות בגדים, מכבסות וכו '. קולבי נסיעות- ארגנו היטב את שטח הארונות שלכם ושמרו על הבגדים שלכם קריצות ומסודרות. מגף תלייה אחיזה קליפ- קולבים עם קליפים, נהדר למכנסיים או חצאית תלויה. ציפוי פלסטיק שאינו מחליק אינו פוגע במכנסיים. וו תליה מתכת מקבל גימור מלוטש כדי להשלים כמעט כל תפאורה של ארונות. החבילה כוללת מידע על מוצרי קולב 20 x העשוי מפלדת אל חלד פרימיום, קולב הבגדים הזה מאפשר לך לאבטח כל שמלה, לשמור על הבטחה בבטחה ומחוצה לה. לקליפים הניתנים למטלטלין יש מהדק-על כדי לשמור על הבגדים שלך מהודקים היטב לקולב. תכונה - צבע : כסף. - חומר : פלדת אל - חלד.5 x 12 x 2 ס"מ/ 11. - יישום מעשי בהזדמנויות רבות, בתים, חנויות בגדים, מכבסות וכו ' - ארגן היטב את שטח הארונות שלך ושמור על הבגדים שלך קריצה ומסודרת. - קולבים עם קליפים, נהדר למכנסיים או חצאית תלויה. - ציפוי פלסטיק שאינו מחליק אינו פוגע במכנסיים. - וו תלוי מתכת מקבל גימור מלוטש כדי להשלים כמעט כל תפאורה של ארונות.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים