.

.

ווים של כוס יניקה של APKHGTB, פגיעה ווים קיר נירוסטה נזק ווים של קולב זרים ווים אטומים למים לתלייה בחדר אמבטיה מטבח ועיצוב חלונות.

ווים של כוס יניקה של APKHGTB, פגיעה ווים קיר נירוסטה נזק ווים של קולב זרים ווים אטומים למים לתלייה בחדר אמבטיה מטבח ועיצוב חלונות.

ILS 14.99
סחורה
זמין.

ווים של כוס יניקה ואקום עוצמתית של APKHGTB מביאים לך נוח יותר ולעזור לך ליצור בית יפה יותר אין צורך בכלים, אתה יכול להתקין אותו בקלות בכל מקום בביתך, לא משנה מה פנים או חיצוני : לכלי מטבח כמו כף, מרית, מספריים, מגבות מטבח; ציוד אמבטיה כמגבת, חלוק, לופה; דלת לתיק, מפתחות, צעיף, כובע, מעילים, מטריה, או בסלון, כביסה, שירותים. ניתן להשתמש בהם גם לתלות את הזר, שלט הדלת מחוץ לדלת, כלוב הציפורים וכו ' ועמיד בשמן. Suping יניקת סעודה ועמידה】 גומי פלסטיק ABS באיכות גבוהה וגומי TPU של BASF משמשים כוויות היניקה על ידי טכנולוגיית נעילת היי-טק, שיכולה לעמוד בעומס מקסימלי של 20 פאונד ולשמור על יניקה למשך מספר שנים. 【קל להתקנה ולהסרה】 אנא נקה ויבש את המשטח החלק לפני התקנת ווים היניקה. כל שעליך לעשות הוא לדחוף או למשוך את ידית המנוף לנעילה או לשחרור. 【אין נזק】 אין כלים, בלי קידוח, בלי ברגים, בלי חורים, לא יותר חורים מכוערים בקירות שלך, ולא ישאיר שום סימנים או שאריות דביקות! הווים נשלפים וניתנים לשימוש חוזר. Application יישום רחב】 ניתן להשתמש בו ווים מגבת אמבטיה APKHGTB בבטחה בחדר האמבטיה, במטבח, בשירותים, במעונות, במשרד למגבת, לופה, כלים, שלט אזהרה, מפתחות, קישוטים וקולב הזר לדלת קדמית וחלון זכוכית בחוץ. זה לא יכול לעבוד על משטח נקבובי, חתוך, מחוספס, מעץ, סדוק או מרקם. Suping יניקת סעודה ועמידה】 גומי פלסטיק ABS באיכות גבוהה וגומי TPU של BASF משמשים כוויות היניקה על ידי טכנולוגיית נעילת היי-טק, שיכולה לעמוד בעומס מקסימלי של 20 פאונד ולשמור על יניקה למשך מספר שנים. 【קל להתקנה ולהסרה】 אנא נקה ויבש את המשטח החלק לפני התקנת ווים היניקה. כל שעליך לעשות הוא לדחוף או למשוך את ידית המנוף לנעילה או לשחרור. 【אין נזק】 אין כלים, בלי קידוח, בלי ברגים, בלי חורים, לא יותר חורים מכוערים בקירות שלך, ולא ישאיר שום סימנים או שאריות דביקות! הווים נשלפים וניתנים לשימוש חוזר. Application יישום רחב】 ניתן להשתמש בו ווים מגבת אמבטיה APKHGTB בבטחה בחדר האמבטיה, במטבח, בשירותים, במעונות, במשרד למגבת, לופה, כלים, שלט אזהרה, מפתחות, קישוטים וקולב הזר לדלת קדמית וחלון זכוכית בחוץ. זה לא יכול לעבוד על משטח נקבובי, חתוך, מחוספס, מעץ, סדוק או מרקם. גודל המוצר : L * H * W = 2.8in (מדידה ידנית עשויה להיות שגיאה של 0. חומר : פלסטיק ABS (מצופה כרום) + גומי TPU + נירוסטה. החבילה כוללת : .

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים