.

.

שיש ננו קריסטל - ציפוי סוכן, ננו אבן קריסטל ציפוי אגן, אבן קריסטל ציפוי סוכן, ננו קריסטל ציפוי סוכן למטבח, פלסטיק קריסטל

שיש ננו קריסטל - ציפוי סוכן, ננו אבן קריסטל ציפוי אגן, אבן קריסטל ציפוי סוכן, ננו קריסטל ציפוי סוכן למטבח, פלסטיק קריסטל

ILS 6.99
סחורה
זמין.

שיש ננו קריסטל - ציפוי סוכן : מושלם עבור כל יום ניקוי, מסיר לכלוך, אבק, ושומן שלך אטום גרניט, שיש, אחרים טבעי אבן משטחים סוכן ציפוי גביש אבן : הנוסחה המאוזנת שלנו תשמור על חותם האבן שלך מפני הידרדרות, תשמור על האבן שלך מבריקה לאורך זמן. יישומים נרחבים : גרניט אטום, שיש, טרוורטין, אבן גיר, צפחה, אריחים וריהוט עץ מלא. דחיית מים טובה : אל תחדור לכתמים, לאחר הציפוי נוצר סרט מגן ולמשטח יש אפקט דוחה מים אטום. נקי ומסודר : פס משלוח : בבטחה מסיר גריז, לכלוך, וסימני מים מבלי להשאיר מאחורי פסים. לנקות את משטח אתר ולשמור אותו יבש; 2. זרוק את קריסטל ציפוי סוכן על מגבת, להחיל אותו בחלקים קטנים באופן מקומי, ולחכות לו להתייבש באופן טבעי לאחר מריחה; 3. זה יכול להיות בשימוש סופרפוזיציה, חזור על שלב 2, ולהרכיב את ציפוי קריסטל כדי להגדיל את קשיות (את סופרפוזיציה צריך יותר מחצי שעה מרווח); 4. אל תיגע במים תוך 24 שעות מציפוי הגביש, והוא יכול להיות שקוף ובהיר כאשר הוא מיובש באוויר באופן טבעי. מפרט : קיבולת : 50 מיליליטר/160 מיליליטר צבע מוצר : שקוף חיי מדף : 3 שנים (שלא נפתח) שיטת אחסון : מקום קריר ויבש היקף היישום : הוא נמצא בשימוש נרחב לצחצוח פני השטח של אבן, שיש, אבן קוורץ, אריחי קרמיקה ומוצרים אחרים ליצירת שכבת מגן של ציפוי קריסטל על פני השטח. חבילה כוללת : 1/2 יחידות * השיש ננו קריסטל-ציפוי סוכן הערות : 1.הרחק מילדים וחיות מחמד, שמור על הסביבה נקייה מאבק והתרחק מעיניים.כאשר חומר ציפוי הקריסטל מוחל על המגבת או בד הספוג, יש למרוח אותו על הקצה, ומספיק למרוח אותו פעם אחת. אם הוא דק מדי ולא מבריק, יש סימני מברשת, ואם הוא עבה מדי, קל לקלף. בניית משטחי חדש גם צריך להיות מלוטש.

] על המוצר עד

Capacity:
50ml/160ml
Product color:
transparent
Shelf life:
3 years (unopened) 
Storage method:
Cool and dry place
Scope of application:
It is widely used for brushing the surface of stone, marble, quartz stone, ceramic tile, and other products to form a protective layer of crystal plating on the surface.
Package includes:
1/2 Pcs * Marble Nano Crystal-Plating Agent:
Notes:
1.Keep away from children and pets, keep the environment free of dust, and keep away from eyes.:
2.When the crystal plating agent is applied to the towel or sponge cloth, it should be applied to the end, and it is enough to apply it once. If it is too thin and not shiny, there are brush marks, and if it is too thick, it is easy to peel. The construction of new countertops also needs to be polished. :

קונים גם בוחרים