.

.

וינטג 'אוקיינוס ​​ימי צדף כביסה גדול אטום מים אטום מים צבעי כביסה שקית כביסה שטיפת סל כרית גוף מלא נשימה למבוגרים בני

וינטג 'אוקיינוס ​​ימי צדף כביסה גדול אטום מים אטום מים צבעי כביסה שקית כביסה שטיפת סל כרית גוף מלא נשימה למבוגרים בני

ILS 3.33
סחורה
זמין.

קיבולת משודרגת : 17 מספיק יכולת לאחסן את הבגדים המלוכלכים של המשפחה, שימוש יומיומי לאחסון צעצועים לילדים, חטיפים ושמשות וכו ' הכביסה פועלת. אל תדאג להכניס לשירותים יהיה רטוב. עיצוב מתקפל : סל אחסון יכול להיות מקופל, אינו תופס מקום, קל משקל ונייד. אחסון נוח לנסיעות תוך כדי תנועה, כשאתה לא משתמש, וחוסך מקום. נהדר למשפחות ולסטודנטים במכללה. קל לשימוש : סל הכביסה כולל עיצוב מתקפל עם ידיות. זה קל משקל וקל לשימוש, לאחסן ולעבור. רב -פונקציונלי : סל הכביסה מתאים לאחסון בגדים מלוכלכים שטופים או לא שטופים, כמו גם לאחסון טקסטיל ביתי, אחסון צעצועים, אחסון מוצרים לילדים ואחסון מוצרים לחיות מחמד, הוא נהדר גם למשתלות, בתים, משרדים, ארונות, חדרי שינה, חדרי אמבטיה, מכללות מעונות ומקומות אחרים. שמור על המקום נקי ומסודר!. קיבולת משודרגת : 17. מספיק יכולת לאחסן את הבגדים המלוכלכים של המשפחה, שימוש יומיומי לאחסון צעצועים לילדים, חטיפים ושמשות וכו ' הכביסה פועלת. אל תדאג להכניס לשירותים יהיה רטוב. עיצוב מתקפל : סל אחסון יכול להיות מקופל, אינו תופס מקום, קל משקל ונייד. אחסון נוח לנסיעות תוך כדי תנועה, כשאתה לא משתמש, וחוסך מקום. נהדר למשפחות ולסטודנטים במכללה. קל לשימוש : סל הכביסה כולל עיצוב מתקפל עם ידיות. זה קל משקל וקל לשימוש, לאחסן ולעבור. רב -פונקציונלי : סל הכביסה מתאים לאחסון בגדים מלוכלכים שטופים או לא שטופים, כמו גם לאחסון טקסטיל ביתי, אחסון צעצועים, אחסון מוצרים לילדים ואחסון מוצרים לחיות מחמד, הוא נהדר גם למשתלות, בתים, משרדים, ארונות, חדרי שינה, חדרי אמבטיה, מכללות מעונות ומקומות אחרים. שמור על המקום נקי ומסודר!. מפרט : חומר : חומר בד באוקספורד גודל : 17.5 אינץ '(44x42 ס"מ) גודל החבילה : 27.0 ס"מ תוכן חבילה : 1 x תכונה סלסלת כביסה : סל הכביסה שלנו עשוי מבד בצפיפות גבוהה עמיד הופך את דוכן סל הכביסה ובכן כשלא בשימוש. בד זה עובד היטב כדי להציג דפוסי אופנה. ניתן לקפל את בד סל הכביסה כדי לחסוך מקום. בד עבה יותר עם שכבת PVC, אטום למים ועמיד, הוא יימשך שנים אפילו עם שימוש תכוף. סל הכביסה הגדול מספק מקום רב לאחסון הבגדים, הגיליונות והמגבות שלך. עיצוב ידית חכם המספק אחיזה נוחה ומאובטחת כשאתה נושא את הבגדים שלך; זה מספיק קל שזה לא יאכזב אותך אפילו בעומס מלא. סל הכביסה הוא מאוד תכליתי, לא רק שניתן להשתמש בו לאחסון בגדים, צעצועים, אלא גם ניתן למקם אותו בסלון, בחדר השינה, בחדר האמבטיה, במרפסת, במשרד, במקומות אחרים, ניתן להשתמש בהם כדי לאחסן כל דבר שאתה רוצה חֲנוּת.

] על המוצר עד

Material:
Oxford cloth material
Size:
17.3x16.5inches (44X42cm)
Package size:
27.0×27.0×2.0cm :
Package Contents:
1 x Laundry Basket :
FEATURE:
Our laundry basket is made of durable high-density fabric makes the laundry basket stand well when not in use. This fabric works well to showcase fashion patterns. The laundry basket fabric can be folded to save space. :
Thicker fabric with PVC layer, waterproof and durable, it will last for years even with frequent use. The large laundry basket provides ample space to store your clothes, sheets and towels. :
Clever handle design that provides a comfortable and secure grip when you carry your clothes; It's light enough that it won't let you down even with a full load. :
The laundry basket is very versatile, not only can be used to store clothes, toys, but also can be placed in the living room, bedroom, bathroom, balcony, office, study and other places, can be used to store anything you want to store. :
NOTICE :
Laundry basket is waterproof can be wiped with a wet towel surface dirt. Can be hand-washed, but in order to extend the life of machine washing is not recommended. :

קונים גם בוחרים