.

.

פח אשפה פח אשפה פח אשפה פלסטיק עגול, פח מיכל אשפה עם מכסה עליון נדנדה, פח אשפה פח אשפה מטבח קטן לבית אמבטיה פחי

פח אשפה פח אשפה פח אשפה פלסטיק עגול, פח מיכל אשפה עם מכסה עליון נדנדה, פח אשפה פח אשפה מטבח קטן לבית אמבטיה פחי

ILS 49.90
סחורה
זמין.

מכסה עליון נדנדה : מכסה נדנדה משוקלל במרכז שומר על הבלגן מחוץ לטווח הראייה;נפתח בקלות ועוצר בנקודת אמצע;עיצוב מכסה הרמה נשלף,מקל על הריק וקל לניקוי הגנת ריח : אם אינכם רוצים שכל הבית יריח מוזר,עליכם לוודא שמכסה פח האשפה בחדר האמבטיה תמיד סגור,ואיטום טוב מאפשר זאת. עשוי היטב : עשוי באיכות גבוהה שרירי בטן ועמ חומרים,עבה מרקם ועמיד,שלנו פח יש קצוות חלקים וקווים נקיים יהיה לשפר שלך חזותי הנאה ולהביא לך חוויה שונה. פונקציונלי הגודל והסגנון גורמים לכך שזה יכול לעבוד בכל כך הרבה מקומות ברחבי הבית שלך;מושלם לאמבטיה,חדר אבקה,אמבט אורחים,מטבח,משרד,חדר כביסה,חדר מלאכה ועוד;נהדר לחדרי מעונות,חניכים,קרוואנים,דירות ודירות. מושלם עבור חדרי ישיבות, אוגרים, קבלה, חדרי תצוגה, חנויות מתנות, ניקיון, משרדים, חנויות, חדר אמבטיה, חדר שינה, מטבח, משרד. ללבוש עמיד ועמיד, מעודן חייםמפרט : חומר : א ב ג פלסטיקגודל : 16.5*29 סממרכז משוקלל נדנדה מכסה שומר את בלגן מחוץ לטווח ראייה;נפתח בקלות ועוצר באמצע נקודה;נשלף מעלית מכסה עיצוב,עושה את זה קל ריק וקל לניקויריח הגנהאם אתה לא רוצה את כל בית כדי ריח מוזר,אתה צריך לוודא כי את מכסה של אמבטיה אשפה יכול הוא תמיד סגור,וטוב איטום עושה את זה אפשריפונקציונלי את גודל וסגנון לעשות זה יכול לעבוד בכל מושלם לחדר אמבטיה,חדר אבקה,אמבט אורחים,מטבח,משרד,חדר כביסה,חדר מלאכה ועוד;נהדר לחדרי מעונות,חניכים,קרוואנים,דירות ודירות.אנו מקווים הלקוחות שלנו הם 100% מרוצים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר או השירות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו תמיד בבית שלך.

] על המוצר עד

material:
ABC Plastic
size:
16.5*16.5*29cm
center-weighted Swing Lid Keeps The Mess Out Of Sight;opens Easily And Stops At Mid-point;removable Lift-off Lid Design,Makes It Easy To Empty And Easy To Clean:
odor PROTECTION:
if You Don't Want The Entire House To Smell Strange,You Need To Make Sure That The Lid Of The Bathroom Trash Can Is Always Closed,And Good Sealing Makes This Possible:
functional &Versatilethis Bin With Flip Lid Have A Stylish Look;the Size And Style Make This Can Work In So Many Places Throughout Your Home;perfect For Bathroom,Powder Room,Guest Bath,Kitchen,Office,Laundry Room,Craft Room And More;great For Dorm Rooms,Campers,Rvs,Condos And Apartments.:
We hope our customers are 100% satisfied. If you have any questions regarding the product or service, please feel free to contact us, we are always at your :

קונים גם בוחרים