.

.

קשרי רוכסן כבל ניילון 16 אינץ '120 פאונד חוזק - Weegcn 100 יח' קשרי רוכסן נעילה עצמית של נגישת עצמית מהדק עטיפת כבל

קשרי רוכסן כבל ניילון 16 אינץ '120 פאונד חוזק - Weegcn 100 יח' קשרי רוכסן נעילה עצמית של נגישת עצמית מהדק עטיפת כבל

ILS 2.33
סחורה
זמין.

אורך 400 מ"מ/16 אינץ '; רוחב : 73 אינץ' עניבת רוכסן כבל ניילון עמידה וחובה כבדה לאחסון קל עם חומר גמיש שמבטיח פחות שבירה. קשרי רוכסן ניילון בעלת שימוש חד-פעמי נבנים עם חומרים עמידים בחום, UV ועמידה באש כדי להבטיח את המוצר האיכותי ביותר. חומרים : מוצר זה משתמש בחומרי גלם של ניילון -66, חומרים כאלה מאופיינים בבידוד טוב, הגנה על סביבה לא רעילה, בטוחים ועמידים ולא קלים לאשמתם ללבוש. כלים שימושיים : קשרי הכבלים ותושבי עניבת הכבלים טובים לניהול כבלים, מאמרים קבועים, כריכה פשוטה, מתאימה ליישום פנים וחוץ כמו גינה, סדנה, מוסך, משרד וכן הלאה. עיצוב נעילה עצמית : השילוב המושלם של צלעות וגרגירים. החזק את הרתמה בחוזקה כדי למנוע החלקה. דפוס יצוק למות, ההילוך ברור ואמין, יציב תקוע לא קל לנסוע. אורך 400 מ"מ/16 אינץ '; רוחב : 7.3 אינץ' עניבת רוכסן כבל ניילון עמידה וחובה כבדה לאחסון קל עם חומר גמיש שמבטיח פחות שבירה. קשרי רוכסן ניילון בעלת שימוש חד-פעמי נבנים עם חומרים עמידים בחום, UV ועמידה באש כדי להבטיח את המוצר האיכותי ביותר. חומרים : מוצר זה משתמש בחומרי גלם של ניילון -66, חומרים כאלה מאופיינים בבידוד טוב, הגנה על סביבה לא רעילה, בטוחים ועמידים ולא קלים לאשמתם ללבוש. כלים שימושיים : קשרי הכבלים ותושבי עניבת הכבלים טובים לניהול כבלים, מאמרים קבועים, כריכה פשוטה, מתאימה ליישום פנים וחוץ כמו גינה, סדנה, מוסך, משרד וכן הלאה. עיצוב נעילה עצמית : השילוב המושלם של צלעות וגרגירים. החזק את הרתמה בחוזקה כדי למנוע החלקה. דפוס יצוק למות, ההילוך ברור ואמין, יציב תקוע לא קל לנסוע. מהו קשרי מיקוד ניילון, חגורת הכריכה של ניילון עשויה מיצירת הזרקת חומר ניילון 66 שאושרה על ידי UL, עם דירוג חסין אש של 94 V-2. יש לו עמידות טובה לחומצה, קורוזיה ובידוד. טמפרטורת ההפעלה היא -20 ℃ עד 80 ℃ (ניילון 66 רגיל). משמש לרווחה במפעל האלקטרוניקה, מחשבים וכבלים פנימיים אחרים, תאורה, צעצועים חשמליים, אלקטרוניים ומוצרים אחרים בקווים קבועים ומכניים של צינור שמן קבוע, כבל קבוע, קבוע קו על אוניות., אריזת רכב אופניים או חבורה של חפצים אחרים, יכולים לשמש גם לחקלאות, גננות, עבודות יד וכו '. בידוד טוב, נעילה עצמית והידוק, קל לשימוש וכן הלאה. תכונות המוצר רוחב בפועל : 7. חוזק מתיחה מקסימלי : 120 פאונד. עניבת רוכסן כבל הניילון עמידה וחובה כבדה לאחסון קל עם חומר גמיש שמבטיח פחות שבירה.

] על המוצר עד

8*400mm(actual length:
400mm/16 inch;actual width
Maximum Tensile Strength:
120 Lbs.
The Nylon Cable Zip Tie is durable and heavy duty for easy storage with a flexible material that ensures less breakage.:
Heavy duty cable ties are an ideyal choice for heaty duty bundling, cable management, and organization; Increase the tensile strength by using two or more together in a row.:
Easy to use design with tapered rounded edges to provide easy handling and prevent snagging in tight spaces. Locks tight without stretching or slipping.:
Durable single-use nylon zip ties are constructed with heat, UV, and fire resistant materials to ensure the best quality product.:
Self-locking teeth in the cable tie head secure cables or wires makes it easy to zip and snip in tight places.:

קונים גם בוחרים