.

.

SAISN 100 חבילה קשרי כבלים טרפזואליים גמישים קשרי רוכסן לשימוש חוזר רצועות מיקוד מתכווננות קשורות חוט ניילון כבד ניילון.

SAISN 100 חבילה קשרי כבלים טרפזואליים גמישים קשרי רוכסן לשימוש חוזר רצועות מיקוד מתכווננות קשורות חוט ניילון כבד ניילון.

ILS 5.99
סחורה
זמין.

אבזם חי מתכוונן : ניתן לעשות שימוש חוזר ברצועות מיקוד מתכווננות עם אבזמים נשלפים כדי לחסוך כסף ועיצוב הנעילה עצמית לשימוש חוזר הוא ידידותי יותר למשתמש ומבטיח שניתן להשתמש בקשרי הכבלים מספר פעמים, כוח נעילה חזק ועמיד. בכל פעם שתרצו להדהים או להתיר אותו, פשוט תפרקו את האבזם, קל לשימוש. יציב ועיצוב ההילוכים הברור מאפשר לחזק את היציבות, נגד החלקה ולא קלות לשבירה, קשיחות חזקה. הגמישות המרבית של החומר ועיצוב המנעול העמיד מבטיחים את השילוב האידיאלי של גמישות ועמידות, הוא יכול לענות על צרכי חיי היומיום שלך. קדמה מתקדמת : עטיפות תיל גמישות כוללות אנטי ACI, עמידות בפני קורוזיה, עמידות למזג האוויר, עמידות בלאי, מהירות גבוהה, נושאת עומס טוב, קשיחות טובה, כוח משיכה חזק ותכונות גמישות חזקות. לא קל להיות שקופית, למנוע מחדש מחדש וניתן להדק אותו במהירות, אידיאלית מאוד לשימוש פנים וחוץ. איכות גבוהה : קשרי כבלים עמידים עשויים מחומר עמיד בפני שריפה של פוליאתילן 94 V-2 באיכות גבוהה עם מעכב קר ומעכב חום. חומר ניילון חדש קשרי חוט ברורים מאמצים את Desig נגד החזרות, ובעל גמישות חזקה, מהירות גבוהה, נושאת עומס טוב, חסין אש ומעכב להבה, לא קל להזדקנות, ללא ריח ולא קל לשבור תכונות. זהו ההכרח המושלם בחיי היומיום, ניתן להשתמש בהם במשך זמן רב. שימוש נרחב : רצועות מיקוד לבנות מתאימות לתמיכה של צמחים וגפנים, צרור תיל וקשר חוט נתונים. ניתן להשתמש בבטחה בניהול כבלים טרפזים מתכווננים אלה גם לחיווט ביתי או משרדי, קשרי וילון, גדרות קבועות, כיסויי גדר תיל, חוט תיל, עמדות גדר, פיגומי גינה לתיקון שתילים, פטיו/גידור צללים רשת כדי לפגוש את ארגוןכם וצרכי ​​אחסון. מושלם לבית, לניהול כבלים, משרד, מוסך, נסיעות וסדנאות מסודרות. תיאור מוצר טראפזואלי כבלים מיקוד קשרי רצועות מיקוד פלסטיק ניילון עוטף חוזר רוכסן רוכסן חוט מתכוונן קשרי נעילה עצמית של קשרי כבלים של כבלים : מהיר מהיר, קל לשימוש, אבזם חי מתכוונן, קשרי רוכסן כבלים לשימוש חוזר. קצוות חלקים : בעת שימוש בקשרי כבלים לצמחים תומכים, לא קל לפגוע בידיים ובצמחים. עיצוב נעילה עצמית : ניתן לנעול בקלות את קשרי הרוכסן שלנו, בחוזקה ובבטיחות. איכות גבוהה : עשוי מחומר ניילון 66 מאושר על ידי UL, דירוג אש 94 V-2, עמידות בפני חומצה, עמידות בפני קורוזיה, בידוד טוב, לא קל לגיל, סיבולת חזקה, עמידה, יכולה לשמש לחיבור תיל, כרטיסים וחומרי DIY.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים