.

.

Dpofirs מבנה קואקסיאלי מעצר מתח ברק, n נקבה עד n מגן נחשול ברק אנטנה נקבה, מעצר נטען גז מובנה, מבנה קואקסיאלי של החלפת

Dpofirs מבנה קואקסיאלי מעצר מתח ברק, n נקבה עד n מגן נחשול ברק אנטנה נקבה, מעצר נטען גז מובנה, מבנה קואקסיאלי של החלפת

ILS 12.10
סחורה
זמין.

המטרה הסופית שלנו היא להציע לצרכנים מרחבי העולם חווית קנייה ייחודית כל עוד יש ביקוש, אתה יכול למצוא את מה שאתה רוצה בחנות המותג DPOFIRS. להציע לך חווית קנייה מעשירה ואיכותית היא המטרה עליה אנו עובדים. פונקציה : המבנה הקואקסיאלי מעצר ברק מטען את דופק הברק באנטנה כדי לספק הגנת ברקים מקיפה יותר. פונקציה : המבנה הקואקסיאלי מעצר ברק מטען את דופק הברק באנטנה כדי לספק הגנת ברקים מקיפה יותר. ביצועים טובים : המעצר הנטען בגז המובנה יכול לפרוק ולקרקע את הזינוק כאשר מתח הזרוע עולה על הרמה שצוינה. החלפה : המכשיר חוזר על פעולות פריקה ושחזור דופק לפי הצורך. כמעט ולא צריך להחליף אותו. קל לשימוש : ההתקנה פשוטה, אם מעצר הדופק נשבר, ניתן להחליף אותו בקלות בחדש. המבנה הקואקסיאלי של המכשיר מבטיח תדר גבוה, רוחב פס רחב, אובדן נמוך ומאפיינים מצוינים של VSWR. פונקציה : המבנה הקואקסיאלי מעצר ברק מטען את דופק הברק באנטנה כדי לספק הגנת ברקים מקיפה יותר. פונקציה : המבנה הקואקסיאלי מעצר ברק מטען את דופק הברק באנטנה כדי לספק הגנת ברקים מקיפה יותר. ביצועים טובים : המעצר הנטען בגז המובנה יכול לפרוק ולקרקע את הזינוק כאשר מתח הזרוע עולה על הרמה שצוינה. החלפה : המכשיר חוזר על פעולות פריקה ושחזור דופק לפי הצורך. כמעט ולא צריך להחליף אותו. קל לשימוש : ההתקנה פשוטה, אם מעצר הדופק נשבר, ניתן להחליף אותו בקלות בחדש. המבנה הקואקסיאלי של המכשיר מבטיח תדר גבוה, רוחב פס רחב, אובדן נמוך ומאפיינים מצוינים של VSWR. מעצר הברק המבנה הקואקסיאלי מגרש את דופק הברק באנטנה כדי לספק הגנה על ברק מקיף יותר. המעצר הנטען הגז המובנה יכול לפרוק ולקרקע את הזינוק כאשר מתח הזרוע עולה על הרמה שצוינה. המכשיר חוזר על פעולות פריקה ושחזור דופק לפי הצורך. כמעט ולא צריך להחליף אותו. ההתקנה פשוטה, אם מעצר הדופק נשבר, ניתן להחליף אותו בקלות בחדש. המבנה הקואקסיאלי של המכשיר מבטיח תדר גבוה, רוחב פס רחב, אובדן נמוך ומאפיינים מצוינים של VSWR. מפרט : סוג פריט : חומר מגן מתח : טווח תדר ברזל : DC 2500 MHz VSWR : פחות מ- 1.1 אובדן : פחות מ- 0.2 DB תמיכה בהספק : 200 וואט רשימת חבילות PEP : 1x מגן מתח 1x הוראות הערה : 1. כדי לבדוק או להחליף את העיצוב , השתמש ביד אחת כדי להפוך את כפתור האלומיניום, להטות את המכשיר ולהוציא אותו החוצה. בעת לחיצה על הכפתור, החלף את הכלי באצבע. בעת שימוש במגדל אנטנה גבוה, השתמש בחוטים עבים.

] על המוצר עד

Item Type:
Surge Protector
Material:
Iron
Frequency Range:
DC 2500MHz
VSWR:
Less than 1.1
Loss:
Less than 0.2dB
Power Support:
200W PEP
Package List:
1x Surge Protector Arrester :
1x Instruction :
Note:
1. To check or replace the arrester, use one hand to turn the aluminum knob, tilt the device and take it out. When pressing the button, replace the tool with your finger.:
2. When using a high antenna tower, use thick wires. Install a coaxial lightning arrester under the antenna and grind the fastener through the turret. In this case, stick tape on the weatherproof fastener.:
3. Throung good is very effective in protecting the surge voltage caused by lightning, and cannot prevent the high voltage and current caused by lightning. To avoid lightning strikes, please install the above lightning conductor with thick cable and connect it to the ground rod.:

קונים גם בוחרים