.

.

מחזיק טלפון לרכב של Qiosreui, מחזיק כוס מים, מחזיק טלפון סלולרי, קליפ הרכבה על טלפון דק אנטי-טיפות עמדת טלפון ללא ידיים

מחזיק טלפון לרכב של Qiosreui, מחזיק כוס מים, מחזיק טלפון סלולרי, קליפ הרכבה על טלפון דק אנטי-טיפות עמדת טלפון ללא ידיים

ILS 2.00
סחורה
זמין.

❁ 【【【【【【איכות גבוהה של גומי ללא החלקה】 מהדקי מחזיק המכונית עשויים סגסוגת אלומיניום, כיסוי פנימי מוחלט של חומר גומי שאינו החלקה ואין סיכון לשריטה סופר יציב ועמיד. יש יציאת טעינה בתחתית המעמד המאפשרת לך לחבר את הטלפון שלך לכבל הטעינה או לכבל השמע מבלי להסיר את הטלפון מהמעמד. ❁ 【【【360 ° סיבוב חופשי】 360 ° סיבוב ראש עיצוב ראש הכדור מתכוונן לחלוטין לכל זווית צפייה, בין אם בנוף או דיוקן. להבטיח שתוכלו לנהוג בבטחה מבלי לחשוש מתאונות או קנסות. שנה את נקודת המבט שלך עם סיבוב פשוט. ❁ 【תאימות אוניברסלית】 מהדקי הצד מתאימים לטלפונים ניידים של 60 עד 80 מ"מ ומתאימים לרוב הסמארטפונים ומכשירי ה- GPS לאחיזה יציבה. המחזיק מתאים לטלפונים ניידים בין 4. ❁ 【סוג אביזרים】 המוצר מותאם אישית עם נתוני רכב מקוריים; התאמה 【עבור Land Rover Defender 2020-2022】. אנא בדוק את הדגמים התואמים והשנים לפני הרכישה. ❁ 【השירות הטוב ביותר】 תחושת הלקוחות היא תמיד העדיפות שלנו. שירות איכותי תמיכה במוצר שלנו, אם יש לך שאלות אחרות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. ❁ 【【【【【【איכות גבוהה של גומי ללא החלקה】 מהדקי מחזיק המכונית עשויים סגסוגת אלומיניום, כיסוי פנימי מוחלט של חומר גומי שאינו החלקה ואין סיכון לשריטה. סופר יציב ועמיד. יש יציאת טעינה בתחתית המעמד המאפשרת לך לחבר את הטלפון שלך לכבל הטעינה או לכבל השמע מבלי להסיר את הטלפון מהמעמד. ❁ 【【【360 ° סיבוב חופשי】 360 ° סיבוב ראש עיצוב ראש הכדור מתכוונן לחלוטין לכל זווית צפייה, בין אם בנוף או דיוקן. להבטיח שתוכלו לנהוג בבטחה מבלי לחשוש מתאונות או קנסות. שנה את נקודת המבט שלך עם סיבוב פשוט. ❁ 【תאימות אוניברסלית】 מהדקי הצד מתאימים לטלפונים ניידים של 60 עד 80 מ"מ ומתאימים לרוב הסמארטפונים ומכשירי ה- GPS לאחיזה יציבה. המחזיק מתאים לטלפונים ניידים בין 4. ❁ 【סוג אביזרים】 המוצר מותאם אישית עם נתוני רכב מקוריים; התאמה 【עבור Land Rover Defender 2020-2022】. אנא בדוק את הדגמים התואמים והשנים לפני הרכישה. ❁ 【השירות הטוב ביותר】 תחושת הלקוחות היא תמיד העדיפות שלנו. שירות איכותי תמיכה במוצר שלנו, אם יש לך שאלות אחרות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. מפרט : חומר : נושא פלדת פחמן וגומי נושא : צבע שחור : התאמה שחורה : עבור Hummer H2 2003-2007 הערה : 1. אנו מספקים תמונות ברורות, מדידות במידת האפשר. אנא בדוק כמה שיותר כדי לוודא שהפריט הוא זה שאתה צריך. אנא אפשר הפרש 0.

] על המוצר עד

Material:
Carbon Steel and rubber Theme
Color:
Black
Fitment :
for Hummer H2 2003-2007
Note:
1.We provide clear pictures, measurements where possible. Please check as much as possible to make sure the item is the one that you need. :
2.Please allow 0.5-1 inch difference due to manual measurement.(1inch=2.54cm) :
3.The color of the actual items may slightly different from the listing images due to different computer screen, thanks for your understanding. :
Package Included:
1 x Phone Holder with Box Package :

קונים גם בוחרים